lördag 7 juni 2008

Dagen

Dagen har spenderats i Skövde. Hämtade sidenbandet på Hem och Hobby och kollade om vigselringen hade kommit, vilket den inte hade gjort. Får åka dit vecka 24 och kolla. Dock när jag kom hem och jämförde sidenbandet med de andra jag köpt, så har jag fått fel färg idag! Måttligt irriterande och jag kommer få ringa till Hem och Hobby på måndag och försöka få tag i rätt färg. Tur jag åkte dit och hämtade det idag, så jag inte gjorde det när vi ska hämta ringen.

Efter en kort sväng på stan så åkte vi till Simsjön och hälsade på Tobias pappa och plastmamma som va uppe i stugan. Dom hade köpt en liten pool till Alfons så han har badat nästan hela eftermiddagen. Fick god mat och gott fika. Suttit massor i solen och bara tagit det lugnt och njutit av dagen. Sånt är värdefullt nu!

Ikväll ska vi ta det lugnt, eftersom EM har börjat så kommer det garanterat vara fotboll på tv:n. Ska iaf avnjuta ett par glas vin!

Ha en trevlig lördakväll!

0 kommentarer: