torsdag 19 juni 2008

Förbannad!

Jag är riktigt jäkla förbannad! Jag vann ju en auktion på tradera i måndags, en rakapparat som Tobias skulle få i födelsedagspresent. Iaf, jag kontaktade säljaren i tisdags eftersom jag visste att vi skulle åka bort och jag ville ha det betalt och klart innan vi åkte. Fick inget svar, så jag mailade igår igen att vi åker idag och att hon inte kan räkna med att få betalt förrän tidigast på tisdag.
Idag har jag fått ett mail. Nu vill hon inte sälja rakapparaten för hennes man har ändrat sig! Då tycker jag att det är jävligt dålig stil att ens inte kolla med honom innan man lägger ut, och sen komma och ändra sig efter att auktionen är avslutad. Dålig stil!

Nu ska jag packa klart, sen duscha innan vi åker.
Ha en trevlig midsommar om vi inte hörs.

1 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

Fy vad dåligt!! >_<