tisdag 3 juni 2008

Bilder!

Nu har jag fått ordning så jag har fått bilderna som låg i kameran hit iaf. Snacka om att ungen är lagom tuff med solglasögon och en ljussläckare i handen. Ser nästan ut som om han står och mimar. :)

I lekparken förut så envisades han med att klättra upp för rutchbanan själv, han åkte till och med själv. Min stora plutt!

Har även lite bilder från Tjörn som jag ska lägga upp.

Nu har han somnat, eller ja, för en timme sedan, och jag har tusen miljoner saker att ta tag i. Kommer inte hinna ens hälften ikväll, men allt är bättre än inget. Är verkligen behov av att damsugas, men jag vet inte om jag känner för att dra igång den när han sover. Det kan ju faktiskt vänta tills imorgon. Är nog knappast någon av oss som dör av det.

Kan väl erkänna öppet att jag är måttligt irriterad över falska påhopp som jag har fått idag. Men samtidigt så är jag inte förvånad, utan har snarare bara väntat på att det skulle komma. Jag visste att det skulle komma förr eller senare.
Jag tänker inte tvinga någon att vara "vän" med mig. Jag har så det räcker och blir över. Eftersom jag har svårt att hinna med mina närmaste vänner med tanke på hur våren har sett ut, så hinner jag absolut inte med de ytliga.

Skattepengarna har kommit så nu har mamma fått tillbaka sina pengar.
Kändes bra. Eftersom vi haft Solo här i tre veckor så behövde jag inte betala tillbaka så mycket som vi va skyldiga, och det va ju bra. Snäll mamma jag har!

Nej, om jag skulle ta tag i lite röjande innan det är DH på tvn.











0 kommentarer: