fredag 27 juni 2008

*ingen passande titel*

Kommer inte på någon passande titel på mitt inlägg idag.
Göteborg blev det inte, men verkar som om vi åker till Hjo i eftermiddag. Dessa stressade människor som behöver något att göra, hela tiden!
Jag har miljoner saker att göra hemma, men det är inte viktigt tydligen.
Snart har det gått en vecka hemma, och jag har knappt börjat med det jag ska fixa innan vi åker. Känner jag mig själv rätt, så sitter jag med allt sista kvällen innan vi åker ner igen.

Köpte naturdiet igår och tänkte att jag skulle byta ut några mål mot det nu innan bröllopet. Gjorde ett försök nu på morgonen, men det blev bara klumpar när jag skakade. Någon som vet hur jag får bort dessa klumpar? Är det något som stimulerar mina kräkreflexer så är det mjölliknande klumpar.

Känner mig inte alls på humör. Trodde väl att semestern skulle vara bättre än den är.
Ikväll tänker jag hyra film, Tobias får väl somna om han vill.

1 kommentarer:

Anonym sa...

vad roligt! när är den stora dagen för er?

testa att röra om med en gaffel, lite pulver och lite vätska i taget!