måndag 23 juni 2008

Trött

IKEA, mängder av folk. En måndag, före löning? Är det vettigt?
Ska vi säga som var där själva.
Iaf, fick tag i allt det sista till bröllopet. Vet inte hur många gånger jag trott att vi är färdiga när vi i själva verket inte är det. Nu är allt på IKEA klart iaf! Nu är det bara Panduro kvar imorgon på vägen hem. Papper som jag ska göra servettringar av. Har man inte jobb, så skaffar man sig. :)

Känns faktiskt skönt att komma hem imorgon. Borta bra, men hemma bäst!
Skönt att komma hem till sin egen miljö, sin egen säng, och dusch!
Väl hemma är det två jobbpass kvar innan bröllopet, men det överlever jag ju. Hela nästa vecka är vi lediga ihop och då ska vi hitta på massa skoj med Alfons.

Tobias och Lars-Göran är nog snart hemma. Dom har kört fort tycker vi. Men skönt att dom är hemma om ca 2 timmar, för jag är vrålhungrig. Tror att jag och mamma ska vänta på dom tills vi äter. Får fråga.

Imorgon ska vi träffa prästen. Lite nervöst och spännande. Är mest nyfiken på vad hon är för filur. Men Tobias har ju pratat med henne i telefon och tycker att hon verkar bra.
Allt känns så verkligt nu, när vi ska träffa prästen.

Om tre veckor firar jag vår andra dag som ett gift par. Om tre veckor återvänder vi hem. Hem till verkligheten. En bröllopsresa hade nog suttit fint.

0 kommentarer: