måndag 16 juni 2008

Godmorning sunshine!

Eller in, för det är mulet och småregnar ute. Men uppe med tuppen är vi som vanligt.
Idag sov ändå Alfons till 05.45, imponerande. Igår vaknade han redan 04.30 och gick upp.
Idag är det dock skönt för mig att komma upp nu. Har nämligen tänkt att åka och träna under förmiddagen, och om det ska bli av behöver jag ha vaknat i vettig tid.
Ska även roa mig med att tvätta idag. Ska ge på mig ett försök att färga de där lakana. Ska nog ta med mig Alfons ner snart och starta en maskin.

Jag vann auktionen på tradera igår. Ett par riktigt snygga jeans. Vet dock inte om dom kommer vara för stora, men om så är fallet får jag väl lägga ut dom igen.
Som det ser ut nu så har jag vinnande bud på Tobias födelsedagspresent också. Auktionen går ut om två timmar, så jag får ha koll.

Har en liten skrutt som vill sitta i knät, så jag får nog avsluta här.

0 kommentarer: