tisdag 17 juni 2008

Tråk, tråk, tråk!

Har nyss kommit hem från delegeringskursen. Det va inte det bästa sättet jag ville spendera min förmiddag. Riktigt jäkla tråkigt. Eftersom jag håller på och läser till usk nu, så va allt en jäkla hög med upprepningar. Har man dessutom jobbat inom vården är det ännu mer upprepningar.
Riktigt jäkla tråkigt, men nu är det över. Nu är det två jobb-pass kvar, sen är jag ledig tills den 29/6 då jag gör mitt 13-timmarspass. Sen är jag ledig ytterligare 4 veckor innan nästa kommer.
Ja jag är en lyxlirare just nu.

Vet inte riktigt hur eftermiddagen ska spenderas. Jag måste dock få tag i mamma snarast och se om dom kan göra ärende till IKEA åt oss. Har inte gardiner så det räcker till alla bordsplaceringar. Fråga mig inte hur jag räknat! Fel har det blivit.
Om inte dom kan hjälpa oss får vi ta en utflykt till Göteborg eller Jönköping snarast. Hoppas dock att mammsen kan hjälpa mig.

Tobias vill att vi går tipspromenaden på berget med hans kompisar ikväll, men jag tycker tipspromenad är så jävla tråkigt! *suck* Finns väl roligare saker att göra?

0 kommentarer: