onsdag 4 juni 2008

Luktar gott!

Nu luktar det gott i lägenheten. Golven är torkade. Jag älskar verkligen att ha ett rent och prydligt hem, men jag är jävligt dålig på att hålla efter det. Har iaf blivit en snabbstädning idag. Det värsta är gjort. Det mindre viktiga får vi ta i helgen eller i början av nästa vecka när Tobias är långledig 5 dagar.
Efter den långledigheten är det bara 3 arbetsdagar kvar till SEMESTER!

Nu ska jag vänta på att golven ska torka, sen ska jag lägga ansiktsmask, måla naglar och raka benen. Måste även prova byxorna jag köpte idag, orkade inte prova på Kappahl då halva Falköping va där och skulle prova, så det fick bära eller brista, men det blev nog bra. :)

1 kommentarer:

Creative Lounge sa...

Kul att du är med och tävlar! Fin blogg! :)

Mvh Evelina Robins Garderob