lördag 28 juni 2008

Nu börjar det bli nervöst

Den börjar bli nervöst, nu när man sitter och pillar med saker till bröllopet.
Hjälp, om 14 dagar, då är jag gift nu! Just nu om två veckor, då har vi våran bröllopsfest! :)

Har gjort vigselprogrammet nu. Nu är det bara kvar att klura ut hur jag ska göra för att det ska bli rätt när jag skriver ut det. Men det löser sig.

Har även gjort två servettringar. Men det är lite pilligt. Kommer säkert bli jättefint, men jag ångrar att jag tog ett ljust papper, när vi har ljusa servetter. Inget att göra åt nu, och jag tror inte att det är någon som tänker på det när det väl är dags heller. Men ändå.

Så fort vi har köpt en minneskortsläsare ska jag lägga in bilder så ni får se.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh gud så avundsjuk jag är :-D Snart gifta och allt :-)

Ja påslakanet är verkligen kanonfint och det passar ju lika bra till pojke som till flicka.
Jag är övertygad om att en lillasyster ligger i magen men hade varit jättekul med en lillebror ;-)

Anonym sa...

det kommer nog bli jättebra! =) papper o servetter o sånt är ju inte så viktigt i slutändan =)

jaa just idag hade jag ätit lite dåligt =)
kram!