onsdag 18 juni 2008

Nu har jag lugnat ner mig!

Japp, nu har jag lugnat ner mig en rejäl dos.
Men han fick snällt åka tillbaka till affären och faktiskt köpa choklad ändå. Nu är jag proppmätt och det dåliga samvetet kommer krypandes. Får nog hinna med en skogspromenad hos mamma imorgon.

Slog mig idag att vi ska träffa prästen på tisdag! Va tvungen att kolla igenom vilken bröllopsmarsch vi ska ha och vilka psalmer. Nu är det klart iaf.

Fotboll på tv:n och sambon sover i soffan. Han sover när Sverige spelar?! Serriöst? Vilken annan fotbollstok gör det? Jag tror det är dags att skicka honom till vårdcentralen och kolla upp sin trötthet, för han är onormalt trött. Efter som han ändå sover så bytter jag kanal. Fotbollen kunde jag inte bry mig mindre om.

Ska se lite på SATC nu innan jag lägger mig. Återstår att se om det hinns med något blogginlägg imorgon. Tar med datorn ner till mamma. Kan jag koppla in deras internet så kommer inlägg, annars får ni vänta tills på tisdag.

Ciao vänner!

0 kommentarer: