måndag 30 juni 2008

Städ och stök

Idag, eller rättare sagt nu, måste jag ta tag i mig själv och städa lägenheten. Vill inte ens erkänna hur länge sedan det var jag gjorde det.

Träningen gick bra, över förväntat med ett uppehåll på drygt två veckor, igen. Tränade själv, men det gjorde inget. Flöt på riktigt bra ändå. Ska verkligen försöka hinna med minst ett pass till innan vi åker till Tjörn om en vecka. Borde hinna med två, men samtidigt så vet man aldrig vad veckan ska bestå av. Imorgon kommer ju högtrycket.

På lördag har vi fått barnvakt. Vi ska gå till plantis med våra vänner, en sista gång innan vi är gifta. Känner även att det kan vara bra, att ta bort nervositeten lite.

NU ska jag städa.

1 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

Åh, skönt att få komma bort lite kan jag tänka! :) Det är ni värda..

Vad tränar du?